Announcement
Maklum Balas Pelanggan Bahagian Pengurusan Halal JAKIM
Bagi meningkatkan sistem penyampaian perkhidmatan dengan memastikan sistem pengurusan aduan dan maklum balas pelanggan diuruskan secara sistematik, mulai 18 Februari 2021 pelanggan yang berurusan di Bahagian Pengurusan Halal JAKIM digalakkan memberi maklum balas atau cadangan melalui imbasan pada telefon pintar yang terdapat di Kaunter Khidmat Pelanggan aras 6 dan 7.
Imbasan juga boleh digunakan melalui aplikasi telefon pintar SmartHalal.
Hal ini adalah sebagaimana yang sedang diamalkan oleh Bahagian Pengurusan Halal JAKIM selari dengan Clause 7.13, ISO/IEC 17065 : 2012 Conformity assessment -Requirements for bodies certifying products, proceses and services
Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Seksyen Komunikasi Korporat, Bahagian Pengurusan Halal JAKIM melalui talian:-
â˜Žï¸ 03-88925000/5001
atau
📧 pr_halal@islam.gov.my
Terima kasih.
"Yakini Halal Malaysia"
Seksyen Komunikasi Korporat,
Bahagian Pengurusan Halal,
Jabatan Kemajuan Islam Malaysia.
📧 pr_halal.islam@1govuc.gov.my
☎ 03-8892 5000/1
06 Rejab 1442H
18 Februari 2021M
http://bit.ly/FBHABHALAL
www.halal.gov.my
#YakiniHalalMalaysia
#SemakSebelumSebar
#MusaadahCovid19
#AgainstCovid19
Address / Location
BAHAGIAN PENGURUSAN HALAL,
JABATAN KEMAJUAN ISLAM MALAYSIA,
Aras 6 & 7, Blok D,
Kompleks Islam Putrajaya (KIP),
No. 3 Jalan Tun Abdul Razak,
Presint 3, 62100 Putrajaya, Malaysia.
Telefon : 03-8892 5000 | Fax : 03-8892 5005 | Emel : pr_halal@islam.gov.my